Další klubové hole-in-one

Další klubové eso

Zima je pryč a konečně je zase o čem psát. Kubu a novopečeného člena Krempu vytáhlo krásné počasí ven. Při souboji Ladronka vs. Chodov nakonec vyhrálo hřiště u Chodovské tvrze. Na místě jsme byli (mile) překvapeni skoro prázdným hřištěm, dokonce bez „mudlů“. Po pár tréninkových hodech jsme se vrhli do víru hry. A že to byly hry!

Podařilo se mi zužitkovat dovednosti nabyté při Ultimate a disky létaly (skoro) kam měly. I Krempa, asi povzbuzen nově pořízenými disky, předváděl krásné hody.

Největší překvapení však nastalo na jamce č. 6. Tréninkově jsem na ni zvolil labského Aviara místo Buzzze. Házím, sledujeme plachtivý let Aviara a najednou slyšíme cinkot řetězů. Chvíli mi trvalo než mi došlo, co se právě stalo, ale následný uširvoucí euforický výkřik stál za to! Konečně se připojuji k Adamovi do „eso-klubu“. Tak kdo bude další?

Tuto první hru se mi podařilo udržet na skóre -5 a Krempa dal krásný par.Pokračovali jsme ještě třemi hrami a poté jsme byli nuceni se vrátit ke studijním povinnostem.

Malá zpráva pro členy Domini: Začněte zase trénovat, Krempa vytahuje zoubky!

 

Výsledky her:

Kuba: 22 (-5), 26 (-1), 25 (-2), 24 (-3)

Krempa: 27 (0), 29 (+2, O.B.), 30 (+3), 27 (0, O.B.)

Napsat komentář